środa, 13 lipca 2016

68. I want to break free!!

Ostatnie jakieś wierszydełko napisałam prawie miesiąc temu :O ... no nieee... znowu wena sobie poszła ;( ... rozmyślam nad napisaniem czegoś podobnego do tego o ---> luken kuken ^_^ ale do tego też mi weny brak... i inspiracji ... no ale co by nie było coś tam mam w rękawie na zaś, tzw stare ale jare ;)

Powiedz mi gdzie jesteś?
Jak się dzisiaj czujesz?
Powiedz... ja wciąż czekam...
Ciebie potrzebuję!
Chcę znowu Cię widzieć.
Ciebie chcę zobaczyć
Nie wiem czy widokiem
Swym mnie dziś uraczysz.
Pozostaje czekać,
Marzyć i wciąż śnić...
Ale ja chcę tylko
Znów przy Tobie być.
Czuć Twój zapach pragnę
I patrzeć w Twe oczy.
Może to spojrzenie
Znów mnie zauroczy....
J.M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!