poniedziałek, 29 czerwca 2015

Wiersz 7.

            Proszę przestań czuć coś do mnie.
Proszę przestań! Ja zapomnę.
Sprawię, że to przeszłość będzie
i już nigdy Cię nie zwiedzie.
Proszę. Wiesz, że nie chcę tego,
niech uchroni Cię od złego,
niech odwlecze od tej zguby
i zagłuszy wszystkie próby.
Próby tej manipulacji.
Życie w zgodzie, życie w racji.
Każda gwiazda mi dziś rzecze
„Nigdy siebie nie znajdziecie.
Wy nie sobie przeznaczeni
los już tego nie odmieni.”
Więc zapomnij o mnie już.
Tako rzecze ja. I szlus!
J.M.

2 komentarze:

  1. Prosić kogoś o to, żeby nie kochał...
    nietypowe, choć się zdarza
    - ważne są motywy -
    o czyje dobro tutaj chodzi?

    Twój wiersz wyzwolił u mnie przywołanie na pamięć
    pewnych obrazów - wyciszenia i uśmiechu bardzo
    ważnej dla mnie Osoby, która żegnała się z tym światem.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy i ładny wiersz

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!