środa, 22 lipca 2015

35'C w cieniu

Ja lubię jak jest ciepło. Naprawdę. Ale dzisiaj chyba miałam przedsmak tego co mnie czeka w piekle -,-'

Dzisiaj mam wolne i tęsknie za klimatyzacją, która daje wspaniałe 18'C dzięki którym obecnie mam karat i boli mnie gardło <3 ahhh

Aż chciałoby się napisać odę do klimatyzacji coś w sensie:

O Klimatyzacjo moja kochana!!
Marzę o Tobie z samego rana.
Jesteś jak na moje serce lód
dajesz mi cudowny chłód.

Lód na serce trochę średnio ale napisałam to z marszu z pierwszym lepszym rymem co mi wlazł do głowy :P

Nie da się spać, nie chce się jeść, za to pije się hektolitry czegokolwiek... W TV było coś o Chile i wiecie co? Tam jest śnieg. JEDZIEM TAM!!

:)


PS. Dodaje zdj Słoneczka jakby ktoś dzisiaj nie zauważył :D

4 komentarze:

  1. Cóż można zrobić?
    Trzeba przetrwać to,
    co niewygodne - po to,
    żeby od początku
    zacząć marudzić...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam jak jest ciepło :) Dziś 34 stopnie i burze, oj, będzie się działo!
    Słoneczko cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lato pokazuje nam na co je stać. Najpierw Słońce jak nie wiem, potem burze wyrywające i niszczące wszystko na swojej drodze. Ale cóż, można rzec kurka i iść dalej. :) Albo pomyśleć, że są miejsca, gdzie temperatura w cieniu to jakieś 40 i więcej stopni.
    Akurat jak w lesie siedziałem ponad 10 dni pogoda była nieziemska, nie za ciepło i nie za zimno. Z raz padało i raz było 35 w cieniu

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No w pewnych sprawach to faktycznie dziwny kraj. Jednak Japończyk bardziej się dziwi jak jest poza swoją ojczyzną. Bo dla niego kilkadziesiąt smaków batonu Kit-Kat w tym chyba rybi to normalna sprawa. Ale są też sytuacje jak technika czy medycyna, gdzie Japonia bije świat na głowę. Poza tym wspaniała historia i zabytki. Czyli w sumie takie pół na pół dziwności z pozytywnymi i super rzeczami. :)

    Mam nadzieję, że następne też OK będą wyjazdy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!