środa, 23 września 2015

Mania wyzwań ~~ ,,Mroczna strona talentu"

Ostatni jak na razie challenge, czyli moja odpowiedź na temat ,,Mroczna strona talentu"

Mroczna strona talentu

Namaluję obraz. Na czerwono będzie.
Z krwi go namaluję. Będzie ona wszędzie.
Bez pędzla, a z nożem będę jeździć po płótnie
Zastanawiając się wciąż czy czegoś nie utnę.
Czerwono będzie wszędzie. Nawet na mej twarzy.
To ostatni raz. Powtarzam wiele razy.

W ,,Dziadku" zatańczę specjalnie dla Ciebie,
Aby było Ci przy mnie choć raz jak w niebie.
Nogę złamałam nie raz, lecz nie szkodzi,
Bo coraz lepiej mi to wychodzi .
Będziesz szczęśliwy gdy zobaczysz mnie jutro?
Mam nadzieję, że tak. A jak nie? No trudno...

Napisałam powieść, liczy pięćset stron.
Głównym bohaterem jak zwykle jest on.
Całe noce i dnie wciąż nad nią siedziałam.
Nie pamiętam kiedy dobrze ostatnio sypiałam.
Napisałam jedną, pora stworzyć drugą.
Lecz co będzie mi tym razem podporą, sztalugą?

Nie mam skrzydeł, ale latać zawsze potrafiłam.
Nie wiem kiedy się od siebie samej odwróciłam.
Bezsensowne ekscesy w życie się wplątały,
Przez co moje niby skrzydła lekko naderwały.
Co mam teraz zrobić? Iść z tym do Dedala?
Mogę też zakończyć wszystko Upadkiem Ikara. 

Kogo nominuję... może Introwertyczka ? W dowolnej formie odpowiedz na temat: mroczna strona talentu ;) 

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się jak tworzysz coraz to różne obrazy w wierszach.

    Planowane to było na 100%. Egoizm i nic więcej jak dla mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, ze nic nie napisałam do tej pory, jakoś natchnienia nie mam na mroczne wiersze, ogólnie na razie od tygodni na żadne, tak czasem mam. Może wena wróci za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!