czwartek, 17 września 2015

Blog Art Challenge

Zostałam nominowana do jednej z blogowych zabaw przez  Prince of Pain, któremu oczywiście dziękuję, bo dzięki niemu będzie to mój debiut w takich wyzwaniach :)

Na czym to polega? Polega na odpowiedzeniu na temat "Miłość ma wiele twarzy"  w dowolny sposób... robisz zdjęcia? Uchwyć to swoim aparatem... piszesz wiersze? To napisz... rysujesz? To narysuj! (...)

Tak więc chciałam zabrać się do tego w sposób jaki mi wychodzi najlepiej ;) napisać wiersz. Ale nie wiem dlaczego nie mogę w ogóle zebrać słów :( nie wiem czy mam blokadę twórczą, czy po prostu chwilowy brak weny. Ale nie chodzi w tym wyzwaniu o to, żeby zabłysnąć, ale pokazać w najlepszy sposób jaki się potrafi, co dla mnie oznacza stwierdzenie, że Miłość ma wiele twarzy... 
A więc... 

Blog Art Challenge!!



Czymże jest miłość?
Dążeniem do celu?
Celu, który jest celem wielu?

*****

Oto kilka twarzy miłości:

Miłość do Matki, Miłość do Ojca,
Miłość do Siostry czy Brata,
Miłość do syna, który nazwie Cię "Tata".
Miłość do przyjaciela i do kolegi,
Miłość Ta Jedna- po wieki.
Miłość do wszelkiego jedzenia,
Nie ważne czy do hot doga czy burgera.
Miłość do hajsu. Głównie w bilonie...
Nie ważne czy statek ten niedługo zatonie.
Miłość do psa, kota, czy ptaka,
Który po domu, jak w więzieniu lata.
Miłość do koloru czerwieni,
brązu, żółci albo zieleni.
Miłość do wiosny, zimy lub lata,
Miłość do wiatru co liście zamiata.
Miłość do soku z jabłka lub wiśni.
Miłość do tego co w nocy się wyśni.
Miłość do ludzi ledwo poznanych
I tych po drodze już zapomnianych.
Miłość do deszczu i/lub do słońca,
Do zimna wszelkiego, albo gorąca.
Miłość do czynienia dobra,
Miłość bogata, miłość skromna,
Miłość do ...


Teraz małe sprostowanie... we wstępie napisałam, że nie mogę zebrać słów... tak, nie mogłam... pisałam na bieżąco... to miało wyjść coś innego ale wyszło coś lepszego ;)

*****

Niewiele osób czyta mojego bloga, dlatego do dalszej nominacji nie mam zbyt wielkiego dylematu ;)

Kapitanie?  Podniesiesz rękawice?
WCieniuTrawy... może też spróbujesz?

Co sądzicie na temat tego, że Miłość ma wiele twarzy?

7 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Twój wiersz jest idealnym odzwierciedleniem tego tematu. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) miło wiedzieć, że komuś się spodobał

      Usuń
  2. To co 'czuję "do jedzenia ,picia ,wiatru czy nocy to nie jest miłość tylko zaledwie zadowolenie ,uśmiech ,przelotny stan błogościnp. po sutym obiedzie.Powiedzenie np.kocham śliwki znaczy ,że je lubię jesć.
    Nie kocham swojego kolegi tylko go lubię .Rozumiem metafory zawarte w wierszu ,ale chyba za daleko poszly.
    Pytałaś o zdanie na ten temat ,moje jest takie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie poszły za daleko ;) każdy każdą rzecz odczuwa inaczej i inaczej jest w stanie o niej powiedzieć. Moja wizja była taka jak przedstawiona w wierszu, a przecież każdy ma inne zdanie. Dziękuję za szczerą odpowiedź ;)

      Usuń
  3. Doskonale to ująłeś :) Kochać można właściwie wszystko
    Prince Of Pain
    www.angelofmysteris.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej ja mam spróbować oj nie umiem chyba a możne jednak się coś uda ale możne jutro zgoda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za te kilka sekund poświęconych na pozostawienie po sobie śladu !! Pamiętaj, że każdy komentarz jest niczym furtka prowadząca prosto do twojego bloga ;) Dziękuję i pozdrawiam!